Na základě realizovaného projektu a zřízení desinfekční recepce bylo ve službách pro lidi bez domova dosaženo pravidelnosti ve výdeji ochranných prostředků, pro které si klienti pravidelně chodili. Klienti se naučili tento způsob pomoci zařadit do svého běžného života, což je u lidí bez domova vzácné neboť většinou nejsou schopni pravidelně dodržovat hygienická opatření. Recepce slouží po celou dobu k pravidelnému testování nových i stávajících klientů.
Při této formě pomoci dostávali klienti informace o aktuálním stavu pandemiie. Následně nebylo těžké u této cílové skupiny dosáhnout během krátké doby 100% proočkovanosti.
Díky všem těmto opatřením, nebyl žádný klient, ani pracovníci nakaženi covidem 19. Zároveň nebyla ve službách pro bezdomovce nařízená karanténní opatření, což vedlo k plynulému poskytování služeb. Ve městě Kutná Hora nedošlo k panice ani obavám veřejnosti o případné nákaze a rozšiřování nemoci ze strany bezdomovců. Pracovníci si této skutečnosti velmi cenní, protože není jasné, kam by vlastně nakažený bezdomovec šel do izolace.
Za rok 2021 bylo poskytnuto ve službách pro lidi bez domova 4987 kontaktů poradenství, které se týkalo výměnného programu (rouška, desinfekce, rukavice) a také informací o rizicích spojených se současnou pandemickou situací a životem na ulici.